«آینده رو باید طلا گرفت»؛ روایت کمپین جدید ملی‌گلد

کد مطلب: ۳۶۲۱۵۸
«آینده رو باید طلا گرفت»؛ روایت کمپین جدید ملی‌گلد

پلتفرم خریدوفروش آنلاین طلای آب‌ شده ملی‌گلد، کمپین تبلیغاتی جدید خود در رسانه‌های محیطی و دیجیتال را آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، ملی‌گلد  اجرای کمپین جدید خود را از ۱۶ خردادماه در تهران آغاز کرده و قرار است در مراحل بعدی به سایر شهرهای کشور نیز گسترش یابد. این کمپین در قالب بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، تبلیغات بنری و کلیکی و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

بر اساس اعلام این پلتفرم، کمپین با شعار محوری «... رو باید طلا گرفت» تلاش دارد ضمن یادآوری مزیت‌های برند، خدماتی مانند سرمایه‌گذاری خرد، اعتباردهی، نقدشوندگی و حفظ ارزش دارایی را به شکلی ساده و قابل‌فهم برای مخاطبان معرفی کند.

مونا درخشان، مدیر مارکتینگ ملّی‌گلد، با اشاره به هدف این کمپین گفت که این شعار فراتر از یک پیام تبلیغاتی بوده و تلاشی برای ایجاد ارتباطی مؤثر با مخاطبان و بازتعریف نقش طلا در تصمیم‌های مالی روزمره افراد است. وی افزود طراحی کمپین بر پایه یک مفهوم چتری انجام شده تا مزیت‌های متنوع محصول در قالبی یکپارچه و بدون پراکندگی پیام به مخاطب منتقل شود.

انتهای پیام

مرتبط با:

ارسال نظر